Who is your favorite sister missionary??? It better be me!

Lieve allemaal,

Afgelopen week is voorbij gevlogen! Echt vreemd om te beseffen hoe
snel afgelopen transfer is gegaan. Mijn nieuwe companion is Sister
Johson. Ze is echt geweldig en ik houd zo enorm veel van haar. We
hebben altijd companion willen zijn en nu is het dan toch echt nog
gebeurd ook! Momenteel zijn we “full VC” Sister Training Leaders, wat
best een interessante, unieke uitdaging is. Een van de hoogtepunten
van afgelopen week was denk ik wel het feit dat we iedere ochtend
zonsopgang met een uitzicht op de tempel hebben gehad. Ik ben verhuisd
naar een nieuw appartement (in hetzelfde appartementencomplex waar ik
afgelopen transfer heb gewoond), alleen dan op de 17e verdieping, wat
dus inderdaad een uitzicht heeft op de tempel in de verte en een
prachtige zonsopgang. Ik ben enorm verwend.
Voor de rest hebben we voornamelijk een heleboel vergaderingen gehad
en de mogelijkheid gehad om eindelijk bijna een beetje het
achterstallig onderhoud bij te kunnen werken aan dingen die we het
afgelopen transfer hebben moeten laten liggen omdat we er geen tijd
voor hadden.
Zondags hadden we de mogelijkheid om in Kensington naar de kerk te
gaan, wat enorm gezellig was, aangezien ik daardoor de mogelijkheid
had om een heleboel mensen van mijn oude wijk weer te zien. Wat mis ik
Kensington zeg. Echt een van mijn favoriete wijken.
Voor de rest dus een groot gedeelte van mijn tijd in het Visitors’
Center gespendeerd.
Een zending is echt geweldig en ik geniet van ieder moment. Ik kan
niet geloven hoe snel de tijd vliegt. Ik had dit allemaal voor geen
goud willen missen.
Ik houd van jullie!
Hugs,
Sister Croese

Leave a Reply

