op zoek naar een beloning

Lieve allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan niet geloven dat het alweer het
midden van September is! Afgelopen week is alweer voorbij gevlogen.
Enkele hoogtepunten van afgelopen week waren het feit dat we een super
gave zone conference hadden, waarin Sister Johnson en ik een tempel
tour hebben gegeven met al het symbolisme van de washington DC tempel,
aan de hand van het getuigenis van de architect van de tempel. Het was
zo gaaf! De washington DC tempel is echt zo bijzonder 🙂 verder ook
nog enkele Rabbi’s een tour gegeven. Was best cool 🙂
Voor de rest hadden we ook de zusters in het visitors center
uitgedaagd om een doel te halen en hem een beloning beloofd als ze het
zouden halen. Ze hadden het gehaald, dus wij een beloning nodig. Na
geprobeerd te hebben om een sleepover te hebben in het visitors’
Center (wat uiteraard niet gelukt was, ik kan me voorstellen dat Salt
Lake dit verzoek meerder malen van ieder Visitors’ Center gekregen
hebben) mochten we dus een film kijken. Aangezien ik het mocht
uitkiezen (samen met Sister Johnson) hebben we de Saratov approach
gekeken. Echt zo’n gave film!
Verder hadden we ook nog een “onverwachtte” bezoeker. Sister Waldie
die van haar zending in Rusland hier naartoe was gekomen voor een paar
dagen om haar visa voor kazachstan op te halen. Best cool, aangezien
naar broer blijkbaar in Nederland gediend heeft (what are the odds?)
en ze is gewoon zo lief en gezellig! Daar dus grotendeels van de week
tijd aan besteed door haar op te halen, haar visa met haar te halen
etc.
Voor de rest komen transfers er ook weer aan deze week en staat er een
enorme uitdaging voor me te wachten dit transfer. Ik moet toegeven dat
ik er eigenlijk wel een beetje naar uitkijk, dus we zullen zien wat
het gaat worden 🙂
Vandaag nog een groot gedeelte van de dag in de stad doorgebracht. Het
was echt zo geweldig en wat ga ik DC toch missen als dit eenmaal over
is. Het is echt zo’n fantastische stad!
Anyways, ik hoop dat alles met jullie goed gaat! Een zending is echt
zo geweldig! Ik houd er van 🙂
Hugs,

Sister Croese

P.s. sister Bertholon had een bloemenkrans gemaakt. Echt zo lief! 🙂
plus, enkele van mijn favoriete mensen in de wereld!

Leave a Reply

