kippenvoetjes en cheesecake

De week dat je het verschil proeft tussen kippenVOETJES en cheesecake factory.
Allereerst het voordeel van een district met de chinese elders: af en
toe besluiten ze om enkele chinese “delicatessen” te delen met hun
district dat grotendeels gevuld is met Sisters, terwijl ze vooraf
hadden gegokt wie het zou durven proeven en wie niet. Uiteraard, ik,
Yentl, ben geboren uit goede ouders, en heb altijd geleerd dat ik het
in ieder geval een keertje moet proberen, dus ik samen met 2 of 3
andere zusters die kippenvoetjes geprobeerd. Om heel eerlijk te zijn
was waarschijnlijk het feit dat de teennagels enzo er nog aan zaten en
de geur het meest afschrikwekkende, hoewel de smaak op zich niet eens
zo verschrikkelijk was. Toegegeven, het was niet lekker, maar het was
ook niet verschrikkelijk vies ofzo. Cheesecake van de cheesecake
factory daarentegen is natuurlijk weer heel wat anders. Buiten het
feit dat het er enorm fancy uitziet, smaakt het ook nog eens super
lekker! Al met al denk ik dat deze twee voorbeelden ook wel het grote
contrast aangeven tussen de mensen die in dit gebied wonen. Daar waar
sommige mensen het zich kunnen veroorloven om bij de cheesecake
factory te lunchen, zijn er anderen voor wie kippenvoetjes een
delicatesse is.
Om mijn ervaring is Amerika nog meer amerikaans te maken, heb ik ook
nog de gelegenheid gehad om op een banjo te spelen (of naja, geluid te
laten maken, aangezien mijn banjo talent 0,0 is :p).
Voor de rest niet zo heel veel gebeurd. Een heleboel vergaderingen
gehad, het visitors center dat bijna was afgebrand etc. The usual 🙂
Anyways, ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

