e-mail problemen

Ok, ik heb nog heel even tijd, dus bij deze een korte samenvatting:
Nee, ik ben niet naar huis gestuurd :p ik had alleen weer de
gelegenheid om een nieuwe onverwachtte zuster op te halen op het
vliegveld, samen met Sister Johnson! Voor de rest hebben we ook
exchanges gehad, en het coolste deel was: tijdens een van de exchanges
hadden we een membermeal en de zuster had mijn favoriete eten ooit
gemaakt: kip broccoli schotel! What are the odds dat ik juist die dag
op exchanges ging met dat companionship waardoor ik bij haar zou
kunnen eten? Het was zo lekker en ik ben vrij zeker dat ik een stukje
hemel at met ieder hapje!
Voor de rest ook weer district tour gegeven en blijkbaar wordt ik
iedere keer dat ik het geef intenser, omdat ik echt van het Visitors’
Center ben gaan houden en het gewoon zo geweldig is! We zijn zo
verwend met een Visitors’ center in onze zending 🙂
Ik houd van mijn zending, het is echt geweldig! Mocht je ooit de beste
tijd van je leven willen hebben, ga op zending 🙂
Love you all!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

