nieuwe wijk, bekende mensen

Lieve allemaal,

Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier gaat alles geweldig! Ik houd
van mijn zending! Ik ben zo dankbaar dat ik de mogelijkheid heb om op
zending te zijn, het is fantastisch!
Afgelopen week waren mijn laatste paar daagjes met Sister Austin. Het
positieve is echter dat we allebei overgeplaatst zijn en onze wijk in
hetzelfde gebouw vergaderd op zondagen. Sweet! Voor de rest zit ik nu
dus in Rockville, die toevallig genoeg ook in hetzelfde gebouw
vergaderd als… KENSINGTON!!! Dit houd dus in dat ik een heleboel van
mijn favoriete mensen ooit relatief regelmatig kan zien! Woohooo!!!
Mijn companion is Sister Kohler, een van de zusters met wie ik mijn
zending begonnen ben, echt super gezellig!
Het droevigste moment van de week was wel transfers. Voor het eerst
begon ik me toch echt te realiseren dat ik een heleboel van die mensen
die vertrokken waarschijnlijk voor een enorm lange tijd niet meer ga
zien, zoals Sister Owens, die samen met mij een trainer was, Sister
Pirir, Elder Cervantes etc. Etc. Het is verschrikkelijk! Gelukkig is
mijn wijk, companion, huidgenootjes, zelfs het Visitors’ Center wel
geweldig.
We hadden ook nog een paar vergaderingen, en het bijzonderste was wel
toen President Cooke besloot dat de leiderschapsposities in de zending
roepingen zijn en we dus “apart gezet” werden, wat betekend dat
President zijn priesterschapsbevoegdheid gebruikt om ons de inspiratie
en bevoegdheid etc. te geven/beloven die we nodig hebben om de mensen
“onder” ons te kunnen helpen. Iets wat ik eigenlijk al een hele lange
tijd wilde, maar wat nu dan ook nog daadwerkelijk gebeurd is.
Voor de rest was het gewoon een hele goede week. We hebben mensen
onderwezen, leden leren kennen, en heel veel wonderen gehad/gezien.
Ik houd van jullie allemaal en het is jammer dat jullie dit allemaal
moeten missen :p

Sister Croese

Leave a Reply

