Kids zijn geweldig!

Lieve allemaal,

Het weer hier is waarschijnlijk net zo warm (of misschien zelfs
kouder?) als de berichten die ik uit Nederland heb gehoord. Ik heb het
gevoel dat de zomer hier een stuk minder warm is dan vorig jaar, dus
wellicht dat we deze zomer plekken hebben gewisseld.
Allereerst, wat verschrikkelijk van dat vliegtuig! Ik hoop dat niemand
die dit leest iemand verloren heeft in het ongeluk en ik hoop dat alle
mensen die wel geliefden verloren hebben wellicht een beetje troost
kunnen krijgen uit het feit dat ik weet dat er een moment komt dat ze
hun geliefden weer kunnen zien. Ik weet dat iedereen die kennis voor
henzelf te weten kan komen, hoewel dat natuurlijk niet de pijn weg
neemt die er momenteel heerst (en waarschijnlijk in enige mate in het
hele land).
Hier was het voor de rest een best goede week. Ik had gisteren de
gelegenheid om het jeugdwerk te onderwijzen. Het is echt geweldig om
te zien hoeveel die 9-jarigen weten! 🙂 Kids zijn geweldig!
Voor de rest hadden we vorige week tijdens pday een “party” in ons
appartement en deze week in mijn oude appartement in Gaithersburg
(oftewel in Sister Mendenhall en Howe’s appartement) omdat we
“verrassingsfeestje” hadden voor Sister Austin. Ze is vandaag 20
geworden en ze is een beetje depressief omdat ze nu geen tiener meer
is. Dat arme kind :p wat houd ik toch enorm veel van haar 🙂
Voor de rest hadden we zone conferentie en iedere dag een shift in het
Visitors’ Center. We hadden de mogelijkheid om op exchanges te gaan
met de Gaithersburg spanish sisters en ik mocht met Sister Hord samen
zijn. Exchanges zijn geweldig! Het is zo cool om de tijd te hebben om
de zusters wat beter te leren kennen. Een exchange is de perfecte
gelegenheid om hun hele levensverhaal te horen te krijgen 🙂
Voor de rest, leven is goed, zending is geweldig, evangelie is waar,
what more can I want? 🙂
Hugs! Ik houd van jullie allemaal!

Sister Croese

Leave a Reply

