Afscheid nemen

Lieve allemaal,

Afgelopen week was geweldig! Zoals altijd, hoewel het ook wel een
beetje moeilijk was. Voornamelijk omdat zowel Sister Austin en ik
worden overgeplaatst en we dus iedereen gedag moesten zeggen. Ik denk
dat dat het vervelendste is van een zending: je raakt super snel
gehecht aan mensen en je houd zoveel van ze en voor je het weet moet
je weer ergens anders naartoe. Het is heel erg dubbel, omdat ik weet
dat ik uiteraard enorm veel gezellige mensen in mijn toekomende wijk
ga leren kennen, waar ik natuurlijk ook wel weer zin in heb 🙂
Een van de hoogtepunten van mijn week: Brother Mortensen vroeg of ik
zijn tweede vrouw wilde worden en zijn vrouw gaf aan dat dit de eerste
keer zou zijn dat ze daar nog best mee in zou stemmen :p Brother en
Sister Mortensen zijn mijn favoriete gezin in de wijk. Brother
Mortensen is een grote teddybeer en enorm sarcastisch en we waren dus
al vanaf het begin hele goede vrienden :p verder is het ook heel
interessant om te zien hoe we mensen kunnen helpen zonder het echt te
beseffen, alleen maar omdat we zendelingen zijn en daardoor de geest
meer bij ons hebben.
Voor de rest was afgelopen zaterdag mijn tweede baseball game op
zending, wat ook heel gaaf was, aangezien ik daardoor Sister Bertholon
weer kon zien! Wat houd ik toch enorm veel van haar. Het is echt zo
naar dat ze full pros is en daardoor niet meer naar het Visitors’
Center kom. My little Tahitian sunshine! (Wat ironisch, aangezien ze
rond de 1.80m is :p ).
Tsjah, en voor de rest… Gewoon het normale super gezellig
fantastische zendingswerk en in het Visitors’ Center. We proberen het
VC systeem te veranderen, wat tot gevolg had dat President Cooke en
Elder Eyring bedacht hadden dat ik maar eens nieuwe schema’s enzo
mocht ontwerpen… In 5 dagen. No pressure. Gelukkig had ik alles in
een dagje hard werke gefixt, wat tot gevolg had dat beiden positief
verrast waren 😀
Voor de rest is a.s. Woensdag dus weer transfers. Ik heb zo’n zin om
naar mijn nieuwe gebied te gaan! Het gaat echt geweldig worden. Een
zending is echt zo fantastisch!!!
Ik houd van jullie allemaal,
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

