4th of July

Lieve allemaal,

afgelopen week was geweldig!! Waarom? Omdat Sister Austin mijn companion is! Dit houd dus in dat we een heleboel “vreemde” dingen mee maken, zoals onbedoeld in het Visitors’ Center inbreken, oeps, of die ene avond waarop iedereen te laat binnen was behalve wij, en we vervolgens de daarop volgende dagen steeds te laat binnen waren. Natuurlijk was dat ene moment waarop Nederland van Mexico gewonnen had en we bij een lid op bezoek gingen wiens man van Mexico is en een enorme voetbal fanaat is ook enorm memorabel :p

Verder was deze week ook de 4th of July! Amerika’s grootste feestdag (met Kerstmis uitgezonderd). Omdat het Visitors’ Center open was, moesten we alsnog naar shift gaan, en wij hadden het “voordeel” dat we de avond shift hadden. Eenmaal aangekomen bleek dat er echt haast niemand was langs geweest, en aangezien Sister Austin toch niet naar de stad wilde gaan om naar het vuurwerk te kijken en het vuurwerk toch niets is vergeleken oud en nieuw in Nederland, hadden we besloten om in het Visitors’ Center te blijven en alle andere zusters de gelegenheid te geven om naar de stad te gaan. Daarna Elder Eyring voor toestemming gevraagd, maar gelukkig was hij het er mee eens ๐Ÿ™‚

Vervolgens natuurlijk zo goed als niemand gehad die binnen kwam, dus gezellig met de Senior couples ons eigen “feestje” gehad. Hierdoor waren we als een van de enige op tijd thuis en kunnen we dus naar de baseball game in Augustus, terwijl iedereen die te laat was niet meer mee mag. Ik voelde me een beetje schuldig, omdat iedereen die ik “vrij” had gegeven te laat was, maar goed, dat was hun eigen verantwoordelijkheid, toch? ^^”

Voor de rest… Ik heb een van mijn cousins gevonden!!! Of naja, Shaila… Dus, Shaila is in de MTC momenteel, en een van haar companions heeft in haar familiegeschiedenis (haar overgrootmoeder ofzo) een Croese… dus ik van haar wat foto’s gekregen met de informatie en nu blijkt ze dus via de tak te komen van Opa Croese’s overgrootopa (dus de nichtย van Opa Croese’s opa, snap je?). Is dat niet zo cool? ๐Ÿ˜€ Ze heeft een best cool verhaal (die zus van opa croese’s opa) en toen ik dat las dacht ik bij mezelf… dat moet wel familie zijn :p (voornamelijk ook vanwege de tijd en plaats en zo) dus, zo gezegd, zo gedaan en ja hoor! Echt zo briljant! ๐Ÿ™‚

Anyways, voor de rest gaat het leven goed! ๐Ÿ™‚ Zending is fantastisch, het Visitors’ Center staat nog en de airconditioning werkt, dus ik heb niet te klagen ๐Ÿ™‚

Hugs!

Sister Croese

Leave a Reply

