geweldige zuster conferentie

Lieve allemaal,

Hoe gaat het daar tussen al de oranjegekte? πŸ™‚ gelukkig wordt ik hier
redelijk op de hoogte gehouden met oog op het WK. We hebben namelijk
enkele redelijk fanatieke leden in Kentlands die van voetbal houden,
enkele vriendelijke senior elders die me up to date houden en dan
natuurlijk nog wat (Europese) elders die ook op de hoogte worden
gehouden.
Afgelopen week was weer super geweldig! We hadden de zusters
conferentie en het was enorm gaaf om de mogelijkheid te hebben om met
alle zusters in de zending samen te zijn. Ik denk dat voor mij een van
de meest bijzondere momenten wel het laatste onderdeel was. Sister
Cooke (de vrouw van de zendingspresident) is namelijk enorm
gepassioneerd over muziek en na verschillende mensen geprobeerd te
pakken te krijgen om te zingen, had ze opeens een ander idee gekregen.
Ze besloot om een lied te laten horen die haar jaren geleden door een
moeilijke tijd heen had geholpen en die haar dan ook na aan het hart
stond. Ze gaf aan dat ze deze inspiratie had gekregen na een gesprek
met mij en toen ze over Barbara Streisand begon wist ik al hoe laat
het was, hoewel ik er niet op voorbereid was om mijn voornaam van het
podium af te horen. We hadden het er namelijk afgelopen week over
gehad hoe ik vernoemd was naar de film Yentl en om dan op deze dag een
lied te horen uit de film waar ik naar vernoemd ben, was wel heel
gaaf. Het was ook best dubbel omdat het me een hele bijzondere
gelegenheid gaf om te reflecteren op de Yentl die ik was voor mijn
zending en de Sister Croese die ik nu ben. Ik heb het gevoel alsof ik
zo’n anders persoon ben dan ik was, echt zo’n vreemde gewaarwording!
Voor de rest hadden we ook de super coole gelegenheid om een vriendin
te onderwijzen van een lid uit onze wijk die binnenkort op zending
gaat. Ze is enorm open om meer te leren, en het is zo schattig, want
die arme jongen had dat nooit durven hopen! :p tsjah, best cool dus πŸ™‚
Voor de rest had ik ook de mogelijkheid om aan het Visitors’ Center
schema voor woensdag te werken, aangezien Lindsey Sterling dan langs
komt en we meer dan 1100 mensen verwachten! Echt zo cool! Het geeft
een beetje de Festival of Lights kriebels, echt zo gaaf! Plus, ik heb
het schema zo voor elkaar gekregen dat alle zusters de gelegenheid
krijgen om naar de haardvuuravond te luisteren πŸ˜€
Voor de rest is woensdag ook transfers! Ik heb er zo’n zin in, want ik
weet al wie mijn nieuwe collega gaat worden en het gaat zo gaaf
worden!!!!!!! Het enige nadeel: dit transfer gaat dus echt als een
speer voorbij vliegen aangezien we het zo naar ons zin gaan hebben!
Als in, serieus, dit gaat echt geweldig worden. Bijna even geweldig
als mijn tijd met Sister Bertholon πŸ™‚ :p
Tot slot had Sister Lewis op vrijdag tijdens de training meeting ook
nog de District 3 – VC style laten zien, in het grote theater 8) het
was zo cool! Ze was zo goed en het was zo grappig. (Plus het grappige
is dat de helft van de grapjes allemaal inside jokes zijn en dus
waarschijnlijk voor de rest van de wereld helemaal niet grappig zijn
xD maar goed).
Anyways, ik houd van jullie allemaal en dit gaat zo’n geweldige
transfer worden! Tijdens onze vergadering hadden we het er over wat er
allemaal voor dit transfer op de planning stond… Lindsey Sterling,
de tempel, 4th of July, de baseball game, en wellicht dat we fietsen
in ons gebied krijgen!!! (Als ik president zo gek krijg, want
blijkbaar zijn fietsen “gevaarlijk” voor zusters… Hoewel ik denk ik
wel de zuster ben die hij het meest vertrouwd op een fiets :D).
Mission = the best thing EVER!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

