“Training” Video’s

Lieve allemaal,

Gisteren was zo bijzonder! We waren naar de Why I Believe gegaan, een
evenement dat ze iedere maand in het Visitors’ Center houden waar alle
nieuwe leden zich voorstellen, enkele een toespraak geven en er dan
een speciale gastspreker is die verteld waarom hij/zij geloofd.
Buiten het feit dat gisteren de beste gastspreker was die ze tot nu
toe (voor zo ver ik weet en mijns inziens) hebben gehad, was het ook
heel cool, omdat Chris zijn getuigenis had gegeven/een toespraak had!
Buiten het feit dat toch zeker wel zijn stempel heeft achter gelaten
(op een typische, goede Chris manier), was het gewoon zo geweldig om
hem daar te zien staan ๐Ÿ™‚
Voor de rest kwam ik er daar ook achter dan een vrouw die ik in
Gaithersburg onderwezen had (waarna we haar aan de Franse elders
hadden overgedragen omdat ze beter Frans dan Engels sprak), ook
gedoopt was! In Januari!! Wow, dat was zo geweldig! Ik was zo blij!
Voor de rest waren er ook een heleboel mensen uit Kensington, dus het
was ook goed om die mensen weer even te zien ๐Ÿ™‚
We hadden afgelopen week ook een fantastische les met onze
onderzoekster! Het was zo geweldig en ze was de hele tijd aan het
huilen (goede tranen, zoals ze ze zelf omschreef), omdat de Geest zo
sterk was! Het enige awkwarde was dat zij zowel als mijn collega dus
aan het huilen waren, en ik daar vrolijk bij zat. Wanneer het op
huilen neerkomt is er echt een verschil tussen Europeanen en
Amerikanen.
Ook waren we zoals gewoonlijk weer een heleboel in het Visitors’
center, en een van de hoogtepunten daar was denk ik wel een geestelijk
gehandicapt meisje met haar vader. Ik had de mogelijkheid om even met
haar te spreken en het is gewoon zo bijzonder om te zien wat een
invloed mensen op elkaar kunnen hebben. Ik kan het niet goed
omschrijven, maar mijn ontmoeting met haar heeft me een klein beetje
veranderd ๐Ÿ™‚ het was gewoon zo bijzonder om te zien wat een geweldige
dochter van Hemelse Vader ze was en ze straalde gewoon van geluk! Echt
zo lief!
Tot slot ben ik toch ook wel een beetje trots op mezelf dat ik het
voor elkaar krijg om tijdens onze trainingen enzo de electronica etc.
die we hebben beter te gebruiken. Zo hadden we afgelopen training
meeting een workshop van een van de sisters die we hebben moeten
skypen, en het was gewoon zo cool! ๐Ÿ˜€ en het werkte goed 8)
Oh ja, en we zijn ook nog bezig met het filmen van een District VC
style. We hebben een soort van training videos die we moeten kijken
genaamd “the district” en onze vorige zendingspresident liet de
assistants to the president parodieรซn daarop maken die hij vervolgens
gebruikte als teaching tools. Toegegeven, die van ons is voornamelijk
hilarisch, maar er zit ook wel een moraal achter. Hij gaat a.s.
Vrijdag “in premiere” (als in, dan gaan we het als onderdeel van onze
training meeting met alle zusters kijken), dus ik ben benieuwd! Het
gaat zo geweldig worden! ๐Ÿ˜€ ik heb er zin in!
Voor de rest voor deze week een heleboel vergaderingen met oog of
transfers, aangezien die er volgende week alweer aan beginnen te
komen. Het is zo grappig om te zien hoe nieuwsgierig alle zusters zijn
om te weten wat het plan is… :p
Anyway, ik houd van jullie allemaal! Ik ben zo dankbaar dat ik hier op
zending kan zijn, het is zo geweldig! Life is good ๐Ÿ™‚
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

