the church is true, despite the crazy sisters

Lieve allemaal,

hoe gaat het met jullie?! Hier in Kensington gaat het geweldig!! Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan niet geloven dat het alweer bijna Mei is! Uiteraard was afgelopen week weer fantastisch! Het verbaasd me iedere week weer hoe het toch weer verrassend fantastisch kan zijn op een andere manier πŸ™‚
Afgelopen week had ik een “Message of Love” gekregen (wat inhoud dat iemand een vriend(in) verwijst en wij die persoon contacteren om te zien of ze geinteresseerd zijn in meer leren over het evangelie, omdat het evangelie iets is wat zoveel voor hen betekend dat ze het graag willen delen met mensen van wie ze houden, vandaar een “Message of Love”), van een Sister in het Visitors’ Center, die zij weer gekregen had van iemand die 10 jaar geleden in Nederland had gediend. Voornamelijk omdat de persoon die ze verwezen had Nederlands was! Dus ik natuurlijk door het dolle he! Ik de vriendin gecontacteerd en vervolgens de vrouw die haar vriendin had verwezen, allemaal op Facebook. Toen ik de vrouw vond, viel het me op dat ze vaag bekend voor kwam. Al gauw bleek dat ze 10 jaar geleden in Rotterdam Zuid gediend heeft! What are the odds, he? πŸ™‚
Voor de rest hadden we ook weer een geweldige les met een van onze onderzoekers. We hebben de les altijd bij de ouders van zijn vriendin en, ondanks het feit dat af en toe een beetje hectisch is, is de geest er altijd zo sterk aanwezig πŸ™‚ Vooral afgelopen week waren we weer lekker bezig met zijn allen, en ik weet niet eens meer hoe we er op kwamen, maar uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat de kerk waar is, ondanks de gekke zusters. Wel, pap, ik vrees dat ik de naam van de Crazy Dutch(wo)man hoog houd! πŸ˜‰
Voor de rest was het natuurlijk ook koningsdag! Uiteraard had ik iedereen verteld dat ze op koningsdag iets oranjes moesten dragen, dus toen we zondags in de kerk waren voor een vergadering, hadden de elders in onze wijk trouw hun einige oranje stropdas om. Ter mijn verdediging, het was 7 uur ‘s ochtends, maar ja… geen van ons had iets oranjes… oeps… :p dus wij na de vergadering snel naar huis gegaan om iets oranjes te dragen, aangezien de Elders ons al de evil-eye gaven… Uiteindelijk dan toch nog goed gekomen πŸ™‚
Tot slot zijn we op maandag met een stel zendelingen naar Arlington gegaan! Je weet wel, de militaire begraafplaats met de witte stenen die je altijd in films ziet enzo :p Het was zo groot o.0 en zo gaaf! Echt een van de beste pdays ooit πŸ™‚
Anyways, ik houd van jullie allemaal en ik ben zo dankbaar voor de mogelijkheid die ik heb om op zending te zijn. Het is zo geweldig en uniek om echt 24/7 bezig te zijn met andere mensen te helpen, wat ben ik toch gezegend πŸ™‚
Hugs!
Sister Croese
Oranje boven

Oranje boven

Leave a Reply

