Potomac Falls

Lieve allemaal,

hoe gaat het met jullie? Tsjah, waar moet ik beginnen? Laat ik beginnen met jullie voor te stellen aan Sister Adams, een 75 jaar oude vrouw in onze wijk die ons vandaag heeft meegenomen naar Potomac Falls, waar we gezellig op de rotsen geluncht hebben, want tsjah, ze wilde toch wel dat we een mooi plekje hadden om te eten, dus wij over wat bergpaadjes en rotsen geklommen, terwijl ze ondertussen een klein meertje aanwees waar ze 30 jaar geleden ofzo met haar man had naaktgezwommen… Ze doet me zoveel aan Oma Croese denken, het is niet normaal! :p Hoe dan ook, voor een 75 jaar oude dame loopt ze alsnog goed door en klimt ze dus inderdaad gewoon nog over wat rotsen heen om ons de mooiste plekjes te laten zien (hoewel ze “vroeger toch wel wat stabieler op haar benen was” serieus…). Ze is gewoonweg geweldig!

Voor de rest had ik afgelopen week de mogelijkheid om op exchanges te gaan (een van de voordelen van het zijn van een trainer), met de zusters die in het meest zuidelijke puntje van de zending dienen, een goede anderhalve uur verwijderd van het Visitors’ Center en dus de meeste andere zusters. Ikl had de mogelijkheid om met Sister Fifita te zijn voor een dagje. Wat was dat GEWELDIG! Wow. We hadden de mogelijkheid om kort naar het strand te gaan, daar we bij iemand langs zouden gaan die aan het strand woont (o.0), en voor lunch waren Sister Fifita en ik naar Bruwsters gegaan (De beste icecream place in de States). Aangezien Sister Fifita en ik beiden van ijs houden, hadden we beiden een enorm grote besteld, wat ons helemaal goed deed voelen toen, net nadat we ons “ijsje” hadden gehaald, er 4 mannen van het leger kwamen om een klein ijsje te bestellen (hun 4 ijsjes samen waren waarschijnlijk zo’n beetje even groot of misschien zelfs kleiner dan de 2 van ons samen :p). Ik liet Sister Fifita dan ook inzien dat dat het verschil was tussen het het leger, en het leger van God πŸ˜‰
Voor de rest hadden we ook de mogelijkheid om Emington te Facetimen, onze recent convert uit Gaithersburg, die naar California verhuisd was. Het was zo goed om hem weer eens face-to-face te zien en hem te kunnen onderwijzen. Wow, wat was dat een zegen πŸ™‚

Voor de rest had is zaterdag ook de gelegenheid om met een 6 jarig meisje de helft van het Visitors’ Center schoon te maken. Ik had heel kort met haar gekletst, toen ik ergens naartoe moest om wat deuren te sluiten. Zij volgt me, dus ik haar gevraagd of ze me wilde helpen. Zij de ene deur gesloten, ik de andere. Vervolgens bleken de ramen redelijk vies te zijn, dus ik had mezelf vrijwillig opgeofferd om de ramen schoon te maken, waarop dat schattige kind me weer wilde helpen. Dus zij de windex gespoten (zo’n beetje een fles per raam, maar goed :p) en ik ze schoon gepoetst. Vervolgens bleek ze het schoonmaken zo leuk te vinden, dat ze vroeg wat we nog meer konden doen. Ik natuurlijk bedacht dat dit toch wel genoeg was, maar onze lieve Sister Crandall kon nog wel wat dingen bedenken die we konden poetsen hoor :p Ik heb nooit geweten hoeveel glas we in het Visitors’ Center hadden o.0 Maar goed, voor de rest was het wel gezellig. Het was een super schattig meisje en het was goede entertainment voor alle andere zusters op shift, dus mijn taak was volbracht :p
Tot slot was het natuurlijk ook geweldig om te horen dat Jared “eindelijk” verloofd is. He he, dat werd tijd zeg πŸ˜‰ Ik ben dan ook super trots op mijn broertje ^^ (ik ben er blijkbaar erg goed in om mensen te verwarren, aangezien ik altijd naar Jared refereer als “my younger brother” (aangezien hij jonger is dan Kilian), maar iedereen dan altijd door de war raakt over het feit of hij jonger dan mij is of niet :p hehe, oeps! :p
Anyways, ik houd van jullie allemaal and ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben! Het weer is hier echt geweldig, maar ik ben blij dat ik in de zomer niet de hele dag buiten hoef te zijn :p

Hugs!

Sister Croese

Leave a Reply

