overplaatsing

Lieve allemaal,

Hoe gaat het daar in dat verre, koude kikkerlandje? 🙂 Hier gaat alles
super goed en ook afgelopen week is er weer zoveel gebeurd!
Ik heb echter alleen niet zo veel tijd, dus ik ga het redelijk kort houden 🙂
We hebben met onze geweldige onderzoekers fantastische lessen gehad,
en beiden hebben een doopdatum voor de aankomende twee weken.
Verder wordt ik overgeplaatst naar een ander gebied. Wat ga ik
Kensington missen zeg. Echt de beste wijk in de hele wereld! Ik houd
zo veel van die mensen!
Maar goed, ik houd van jullie allemaal!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

