Laatste dagen in Kensington

Lieve allemaal,

Dit was een van de beste weken van mijn zending! Hoewel, ik geloof dat
ik dat iedere week zeg, dus beslis voor jezelf :p
Afgelopen week waren mijn laatste paar dagen in Kensington, met Sister
Bertholon en Sister Scow. Wat ga ik die twee toch missen! Ik ben
namelijk overgeplaatst naar Kentlands met Sister Rowley! Het is echt
zo’n geweldig gebied! De leden die ik zover ontmoet heb zijn
fantastisch, alleen werken we momenteel zoveel in het Visitors’ Center
dat we gisteren voor het eerst in ons gebied waren (en de transfer was
woensdagochtend…). Die is ook een beetje mijn “schuld”, omdat ik als
VC trainer geroepen ben, wat inhoud dat ik met Sister Leben (uit
Duitsland!), Sister Owens en Sister Graff verantwoordelijk ben voor
alle zusterzendelingen in onze zending. Het is enorm gezellig en ik
leer enorm veel van ze, alleen hadden we dus op woensdag, donderdag en
vrijdag vergaderingen. Ik ben zo enthousiast over alle dingen die we
gaan doen dit transfer en het is echt een geweldige plek om allemaal
ideeΓ«n kwijt te kunnen, dus ik zit hier wel goed.
Dan zaterdag was toch wel een van de hoogtepunten van de week: Chris
werd gedoopt! Hij is echt zo geweldig en ik kan niet wachten tot hij
zelf op zending gaat! Hij gaf een geweldige getuigenis en het was
gewoon een hele goede doopdienst πŸ™‚ Helaas moesten we het in een ander
gebouw doen, omdat het stake center (waar Kensington gebruik van
maakt) was helemaal vol geboekt voor… Elder Ballard! Het coole was
dat we ook een vergadering met Elder Ballard hadden, dus dat maakt het
wel weer goed πŸ˜‰ Elder Ballard is echt zo geweldig en grappig en ik
kan tot iedereen getuigen dat hij daadwerkelijk een apostel van de
Heer is. Wat geweldig dat we de gelegenheid hadden om met hem bijeen
te komen πŸ™‚
Ander hoogtepunten van de week waren toch wel het feit dat de laatste
dag voordat Sister Kaarma terug naar Estland zou gaan, de Elder die
haar gedoopt had onverwachts langs kwam! Ze was er op dat moment niet,
maar uiteraard lieten we de gelegenheid niet zo maar voorbij gaan, en
een half uur later waren ze verenigd, terwijl alle zuster zendelingen
naar ze aan het kijken waren alsof het een realityshow was en iedereen
bedacht hoe cool het zou zijn als zij die mogelijkheid zou hebben, 10
jaar van nu πŸ™‚
Voor de rest heb ik ook weer wat Nederengels kunnen spreken met
Nederlanders die onverwachts langs kwamen! Zoals de vader van Maaike
(!) een vriendin van iemand uit Rotterdam Noord en een lid hier in
Maryland die ik al vaker gezien heb, maar die geboren en getogen
Nederlander is πŸ™‚
Al met al dus een geweldige week! Zoveel tender mercies!
Ik ben zo dankbaar voor de mogelijk die Hemelse Vader me gegeven heeft
om een werktuig (af en toe een koppig werktuig :p) in zijn handen te
zijn en dat hij me zoveel mogelijkheid geeft om te leren en te groeien
πŸ™‚ we zijn alweer een jaar verder, en het is nog steeds geweldig en
iedere keer als ik denk dat het niet beter kan, bewijst hij me het
tegendeel πŸ™‚
Ik houd van jullie allemaal!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

