Nog een overplaatsing bij elkaar!

Lieve allemaal,

hoe gaat het daar in het mooie Nederland? 🙂 Hoogtepunt van deze week: Zaterdagavond kregen we te horen dat Sister Bertholon en ik NOG een transfer bij elkaar blijven!! YES! Dat houdt in dat we dus nog 6 weken bij elkaar kunnen blijven! 😀 Wooohooo!! enige nadeel: Dat houd in dat het vrijwel 100% zeker is dat ik volgende transfer ergens anders naartoe moet gaan, en dat ik dus op 4 dagen na ofzo haar verjaardag mis 😦 Maar goed, dat gaan we dan maar gewoon lekker eerder vieren 🙂

Voor de rest hadden we afgelopen vrijdag de laatste Visitors’ Center bijeenkomst met 5 van onze zusters en 1 senior couple, aangezien ze allemaal woensdag hun zending hier eindigen. Dit is inclusief Sister Balls! Afgelopen week hadden we dan ook met al haar collega’s de hula gedaan, omdat haar laatste trainee uit Tonga komt en dus weet hoe ze moet hula-en :p en dat hebben we vandaag nog een keer gedaan zodat het opgenomen kon worden. Helaas: Het bestand is te groot om te versturen, sorry :p Het leuke was wel dat we het in het grote theater hebben opgenomen en dus de set van ‘savior of the world’ als achtergrond hadden. Savior of the world was echt zo’n geweldige musical! Gisteren (de laatste avond), waren er ongeveer 600 mensen in de zaal (het theater heeft bijna 550 stoelen). Dit hield dus in dat zelfs de trappen vol waren met mensen! De musical gaat over de verzoening van Christus en zijn opstanding, in het kader van pasen enzo 🙂 Het was echt een hele mooie voorstelling en vooral gisteren was geweldig. Ik denk dat dat gedeeltelijk ook kwam vanwege het feit dat we dit keer nog geestelijker waren voorbereid. Ze hadden als cast gevast en samen hun vasten gebroken en een devotional gehad. Het was duidelijk te merken
dat het geestelijk niveau hoger lag 🙂

voor de rest zijn dus ook een van de senior couples, de Petramalo’s naar huis gegaan. Of naja, ‘naar huis’ om zich voor te bereiden op hun 10e zending! Als sisters hadden we allemaal een kort berichtje opgenomen en nu hebben ze dus een DVD met al onze herinneringen aan hun. Ze zijn echt zo geweldig en ik kan me gewoon niet voorstellen hoe anders het Visitors’ Center gaat zijn zonder hen. Maar goed, it’s the circle of life!

Al met al gaat het hier dus geweldig en het is zo fantastisch om op zending te zijn! De beste tijden zijn wanneer we de mogelijkheid hebben om mensen te onderwijzen en ze de Heilige Geest voelen. Het is gewoon zo cool!! Ik houd zoveel van mijn zending!!! Het is het beste dat ik ooit in mijn leven gedaan heb 🙂
Hugs!

Sister Croese

Leave a Reply

