… en voor de rest een goede les!

Lieve allemaal,

Hoe gaat alles met jullie? Hier gaat alles geweldig!

Ik vroeg aan mijn companion: wat hebben we afgelopen week eigenlijk gedaan? Waarop ze antwoord: zendingswerk? Naja, gedeeltelijk, aangezien we de eerste paar dagen binnen zaten vanwege de sneeuw.
Voor de rest hadden we een hele goede les met een van onze onderzoekers. Aan het einde van het plan van zaligheid, liep haar oudste zoontje op het plaatje van het celestiale koninkrijk af (het koninkrijk waar we met hemelse vader kunnen wonen, voor meer informatie zie: www.mormon.org of vraag het aan me op Facebook), wees er naar en zij: daar wil ik naartoe! Daar gaan we naartoe he, mamma? En jij gaat daar naartoe, en jij, en jij… (Terwijl hij naar iedereen in de kamer wees), echt zo schattig!
Voor de rest hadden we gisteren ook een super goede les met een van onze andere onderzoekers. Hij weet eigenlijk allang dat alles waar is enzo, het enige wat hem tegen houd is het feit dat hij bang is hoe zijn familie erop zal reageren. Het was zo’n geweldige les omdat we echt precies datgene konden delen wat hij nodig had en de Heilige Geest was zo sterk aanwezig… Het was gewoon cool 🙂 en aan het einde gaf hij aan dat dit de beste les was die hij tot nu toe gehad heeft.
Tot slot een laatste wonder dan nog: afgelopen week belde er iemand in, die graag de informatie wilde weten van een bepaalde zending, maar uiteraard kon ik dat niet geven. Dus ik die vrouw gevraagd waarom ze het precies nodig had. Ze gaf aan dat iemand uit Mexico haar op Facebook had benaderd dat hij terug wilde komen naar de kerk. Ze had zijn gegevens naar de zendelingen gestuurd en de zendelingen waren nog steeds niet langs gekomen. Ik haar aangegeven dat we Facebook
zendelingen zijn en dat een zendeling die ook in mijn wijk dient uit Mexico komt en dat hij hem dus kon onderwijzen over Facebook, totdat de zendelingen contact met hem zouden opnemen. Zo gezegd zo gedaan en ik dus ook die man zijn gegevens gekregen om het opnieuw naar de zendelingen te sturen. Ik heb echter geen flauw idee hoe mexicaanse adressen werken, dus ik aan de elder gevraagd of het een valide adres was, waarop hij bijna een hartverzakking krijgt, omdat het een adres in zijn thuisring is en een plek is waar hij voor zijn zending zelfs langs heeft gelopen. Hij wist precies waar het was! What are the odds, he? 🙂
Hoe dan ook, ik vond het wel tof 🙂
Ik weet dat het evangelie waar is en zoveel geluk en vreugde aan mensen geeft 🙂 zendingswerk is super awesome en je leert zoveel verschillende mensen kennen! 😀
Ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

