komt de lente nog?

Lieve allemaal,

Zo ver voor de lente komt er aan… Vandaag moeten we de hele dag
binnen blijven omdat er zo’n 20 centimeter sneeuw voorspeld is.
Gelukkig zijn de elders vriendelijk genoeg om ons hun fietsen aan te
bieden (aangezien ik toch als Nederlander wel gewend moet zijn aan het
fietsen in zoveel sneeuw, niet?… :p).
Hoe dan ook, afgelopen week was GEWELDIG! Ja ja, oud nieuws, ik weet
het, maar toch. Het was zo tof! Zo hadden we een les met een van onze
onderzoekers. Ze is super goed en komt zo’n beetje iedere zondag dat
ze kan naar de kerk. Afgelopen week hadden we een afspraak met haar,
en we besloten om te zien waar ze was met alles. Tijdens onze afspraak
gaf ze aan dat ze in het beginne eigenlijk totaal niet geloofde dat
het Boek van Mormon waar kon zijn, maar dat ze nu, een paar maanden
verder, eigenlijk haast niet kan geloven dat het niet waar is. Door
het regelmatig lezen van het Boek van Mormon en het bidden en vragen
of dit van God is, begint ze nu dus steeds meer in te zien dat het
Boek van Mormon daadwerkelijk het woord van God is. Het is zo cool!
Verder hadden we ook een ander geweldig wonder! We hadden namelijk een
van onze andere onderzoekers uitgenodigd voor een les in het Visitors’
center. Het was een super goede les, en gedurende de les kwam
eigenlijk naar boven dat hij eigenlijk wel wist dat het waar is en dat
hij aan het overdenken was om zelfs op zending te gaan, maar nu begon
hij zelf dus ook eindelijk in te zien dat hij weet dat de kerk waar
is! Als alles goed gaat, wordt hij in een paar weken gedoopt, en dan
kan hij over een jaar zelf op zending! Dit is zo geweldig!
Anyways, ik ben zo dankbaar voor het evangelie in mijn leven en voor
de mogelijkheid die ik heb om het met anderen te delen. Ik kan gewoon
niet geloven hoeveel ik al geleerd in deze korte tijd, het is gewoon
zo fantastisch om te zien!
Ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Yentl Croese

One thought on “komt de lente nog?

  1. Amy says:

    Lieve yentl
    Het is zo geweldig om te lezen hoe goed jij het op je zending hebt ik kan niet geloven dat die onderzoeker echt op zending wil dat is zeker een grote stap hij zal als hij gedoopt is zich er helemaal voor inzetten dat weet ik zeker ik ben blij voor jouw en je collega dat het bij jullie zo goed gaat ga zo door

    Groetjes van Amy

Leave a Reply

