iPads

Lieve allemaal,hoe gaat het met iedereen? 🙂 Hier gaat het super! Het weer is even gek als normaal (van sneeuw tot 15 graden boven nul) en het werk is geweldig.

Een van de hoogtepunten van deze week is toch wel het feit dat we iPads hebben gekregen. Dit maakt het online werk een stuk gemakkelijker en met de Gospel Library App maakt het de tas ook een stuk lichter! 😀 Het voordeel is dus dat er zoveel meer dingen tot onze beschikking zijn (zo hebben we gisteren een zuster in het  ziekenhuis bezocht, en aan de hand van haar opmerkingen een Mormon Message met haar kunnen delen en een quote van de algemene conferentie), maar dat zorgt er helaas ook voor dat de exhibits in het Visitors’ Center niet zo heel goed meer werken en dat ze er achter zijn gekomen dat het Wifi van het Visitors’ Center toch niet zo goed is als gepland… oeps :p
Mijn District Leider, Elder Cervantes, was met Borkan in de MTC. Momenteel traint hij Elder Zollinger die ons beiden zoveel aan Borkan doet denken! Het is echt bijzonder om te zien hoe sommige mensen zoveel op elkaar kunnen lijken, terwijl ze aan de andere kant van de wereld wonen.

Voor de rest hadden we dus veel vergaderingen, veel tijd in het Visitors’ Center en uitvogelen hoe de iPads nu precies werken, maar uiteraard was er ook wel wat tijd voor wat plezier. Zo had iemand een rolstoel geleend en gisteren aan mij gegeven om terug te brengen. Na enige tijd in te spreken van mijn kant en door Elder Burnham, besloot Sister Burnham dan toch eindelijk om even rustig rond gereden te worden door mij in het Visitors’ Center… gna gna gna… Helaas was Elder Burnham te laat met het te voorschijn halen van zijn camera, maar laten we het er op houden dat de horror blijkbaar op haar gezicht gegrift stond toen ik er rennend met haar vandoor ging! 😀

Ik ben er echt achter gekomen dat het evangelie me zoveel vreugde in mijn leven brengt. Niet zozeer omdat ik vanwege het evangelie met ‘oudere’ mensen in een rolstoel door het Visitors’ Center heen ren, maar omdat ik in zeer korte tijd enorm veel van die mensen kan houden, enorm veel plezier kan beleven in de kleine dingen in het leven en de boodschap van het evangelie mijn leven en dat van de mensen om mij heen veranderd. Ik ben zo dankbaar voor alle mensen die ik om mij heen heb en in deze korte tijd heb leren kennen. Het is echt bizar om te zien hoe snel de tijd al gaat.

Hoe dan ook, ik houd enorm veel van jullie allemaal en ik ben zo dankbaar dat ik voor deze korte tijd de Heer kan dienen!!
Hugs,Sister Yentl Croese (or “Lentil Croissant” volgens Elder Zollinger xD)

Leave a Reply

