Einde Festival of Lights

Lieve allemaal,afgelopen week is Festival of Lights geeindigd! Ik moet toegeven dat het voor de rest zo druk is geweest, dat ik het gevoel heb alsof het alweer weken geleden is, hoewel de grootste verandering voornamelijk is dat het Visitors’ Center er niet meer uit ziet als een bos en dat er ook zo’n 700.000 kerstlichtjes minder aan zijn buiten :p

Het voelt zo goed om weer in mijn gebied te kunnen dienen. Ik houd echt enorm veel van de mensen hier in Kensington en het was goed om de mogelijkheid te hebben om weer even bij ze langs te gaan.

Een van de hoogtepunten van afgelopen week was echter toch wel een Festival of Lights wondertje. Er kwam een echte Nederlander binnen!! Ja ja, geboren en getogen in Nederland (voor wat het waard is, hij heeft de afgelopen 16 jaar ofzo wel in Amerika gewoont, maar goed, hij gaat regelmatig terug :p). Het was zo gaaf om met hem te praten en aan het einde van ons gesprek heb ik hem een Nederlands Boek van Mormon aangeboden. Het was gewoon zo goed om eens met een normale Nederlander te praten :p Ik ben er gedurende Festival achter gekomen dat ik namelijk een typische Nederlander ben (of in ieder geval typische Nederlandse humor heb?), want volgens alle andere zusters hier hadden alle Nederlanders die binnen zijn gekomen vrijwel dezelfde humor als ik 😀 Tsja, ik zie dat toch wel even als een compliment he :p

Hoe dan ook, ZENDNGSWERK is GEWELDIG!!! Het is zo’n zegen om voor 18 maanden voltijd zendingswerk te kunnen doen en het is vooral geweldig om mensen te kunnen helpen om dichter tot Christus te komen en meer geluk in hun leven te vinden.

Hoe dan ook, ik houd van jullie allemaal!

Hugs,

Sister Yentl Croese

Leave a Reply

