Merry Christmas!!

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie? 🙂 afgelopen week was een gekkenhuis! Vooral met kerst in aantocht komen er een heleboel mensen het Visitors’ Center binnen. Dit heeft tot gevolg dat er een heleboel mensen zijn om mee te kletsen, wat uiteraard een goed iets is, maar ook dat er zoveel mensen zijn dat ik me af en toe afvraag of dit wel helemaal mag volgens de brandweersvoorschriften. 😉

Maar goed, het is gewoon zo leuk om iedereen in de kerstsfeer te zien en om allemaal vrienden van de afgelopen 7 maanden (en 3 wijken) in het Visitors’ Center tegen te komen. Zo heb ik de mogelijkheid gehad om veel mensen uit DC 2nd en Gaithersburg te zien, maar ook om met wat mensen te kletsen waar ik eerder mee gesproken heb in het Visitors’ Center 🙂
Mijn favoriete gedeelte echter, is wanneer mensen vragen omtrent de tempel en ik de mogelijkheid heb om tot hen te getuigen dat de tempel het huis van God is en dat hun gezin samen kan zijn, niet slechts tot de dood hen scheidt, maar voor tijd en alle eeuwigheid. Het leukste is dan om het verschil in hun ogen te zien. Wanneer mensen dat te horen krijgen, het raakt iets in ze en dat is zichtbaar! Het is zo gaaf om te zien! 😀
Hoe dan ook, ik heb niet veel tijd meer, dus ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen!

Merry Christmas!!

Merry Christmas!!

Leave a Reply

