Festival of Lights is zo gaaf!

Lieve allemaal,

afgelopen week was zoals gewoonlijk weer super fantastisch! Festival of Lights is echt zo gaaf!! Een onderdeel van het Visitors’ Center is telefoontjes ontvangen van mensen die een van de kerknummers bellen omdat ze vragen hebben/een boek van mormon willen/de zendelingen willen etc. etc. Afgelopen week heb ik dus met William gebeld. Een jongeman die, bij ‘toeval’ in dit gebied woont en zich afvroeg of hij gewoon naar de kerk kon komen ofdat hij eerst een afspraak ofzo moest maken :p Hoe dan ook, de Elders in zijn wijk zorgen goed voor hem en ik heb de gelegenheid om met hem te telefoneren. Aangezien ik niet als een creeper wilde klinken (Ik weet wie je zendelingen zijn enzo… :p) had ik hem niet echt verteld dat ik in dit gebied diende, maar gelukkig hadden zijn Elders dat voor mij gedaan :p Dus afgelopen zondag kwam hij in het Visitors’ Center!! Het was zo cool en hij heeft een doopdatum!!

Voor de rest is het Visitors’ Center echt een gekkenhuis op dit moment en aangezien ik zelf ook gek ben, voel ik me er totaal op mijn gemak :p Vooral met het optreden van Jenny Oaks Baker (een hele goede en best beroemde violinist) hadden we over 4000 mensen die binnen kwamen gedurende de avond. Jup, dat is best een hoop voor zo’n klein visitors’ Center :p

Verder heb ik ook de gelegenheid gehad om Emington nog een paar keer te zien, dus dat ik ook altijd leuk 🙂 Hij is zo goed bezig!! 😀 Ik ben zo trots ^^

Tot slot hadden we in de enkele uren die we in ons gebied hadden ook nog een les met Bethanie. Buiten het feit dat ze de schattigste kindjes EVER heeft (Bruce begon te huilen toen we weg moesten, omdat hij nog met ons wilde spelen, te cute!), was het echt een hele goede les. Ze gaf aan dat ze een duidelijk verschil merkte in de gezinnen van haar vrienden die leden van de kerk zijn, best cool 🙂

Verder wist ze niet echt goed hoe ze aan Bruce uit moest leggen wie we waren/hoe hij ons moest noemen, dus zei ze dat hij ons maar ‘the sisters’ moest noemen. Uiteraard had dit tot gevolg dat hij dacht dat haar zussen kwamen :p

Nog een laatste ding dan… blijkbaar doen ze hier niet aan winterbanden… dus zodra er ook maar een laagje sneeuw ligt, ligt heel Maryland/DC plat. Best interessant, had ik nooit verwacht 😮

Anyways, ik ben zo dankbaar om hier te mogen dienen!! Mijn wijk is echt GEWELDIG, Festival of Lights is echt super tof en de Heilige Geest is altijd zo sterk te voelen, het is zo tof! Ik ben zo dankbaar voor het evangelie en voor mijn heiland en verlosser Jezus Christus. Vooral gedurende dit seizoen waarin we de geboorte van Christus herdenken, is het goed om stil te staan bij het feit dat alles wat hij gedurende zijn leven gedaan heeft voor elk van ons was 🙂
Ik houd van jullie!!

Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

