Alvast een Gelukkig Nieuw Jaar!

Lieve allemaal,

ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad en wens jullie een gelukkig nieuw jaar toe! Festival of Lights is echt geweldig en ik kan niet geloven dat het alweer bijna over is. Ik heb zelfs de mogelijkheid gehad om Nederlands te spreken met echte Nederlanders (I know, shocking :p) en het is gewoon zo geweldig om zoveel verschillende mensen tegen te komen. Hoe dan ook, ik kan ook niet wachten om weer wat meer tijd in mijn gebied te hebben, zodat ik ook nog eens daadwerkelijk mensen kan onderwijzen enzo 🙂

Ik weet dat het evangelie waar is en dat Christus daadwerkelijk voor ons geboren is, zodat hij al onze fouten en zonden op zich kon nemen. Ik ben hier zo dankbaar voor! Ik ben ook zo enorm dankbaar voor de mogelijkheid die ik heb om op zending te zijn, want ik zou het voor geen goud hebben willen missen 😀
Maar goed, deze week maar wat meer foto’s, in plaats van alleen maar woorden 😉

Ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Croese

Leave a Reply

