Jeugdwerk presentatie!

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie! Hier gaat alles goed! Afgelopen week was geweldig! Zondag hadden we Jeugdwerkpresentatie in Kensington, wat in houd  dat het gehele jeugdwerk de avondmaalsvergadering organiseerd enzo. Echt super cool en wat een enorm groot jeugdwerk o.0

Voor de rest ben ik echt enorm dankbaar voor de mogelijkheid die ik heb om hier te dienen. Het is een geweldig gebied en het is zo interessant om mensen van verschillende komaf, sociaal-economische status etc. etc. te ontmoeten.

Afgelopen week waren we bij Zuster Quartey langs geweest. Ze was duidelijk een beetje teleurgesteld toen ze zuster zag in plaats van Elders en toen we vroegen of we wat voor haar konden doen, gaf ze aan dat een van haar kasten verschoven moest worden, maar dat ze dat de Elders wel liet doen…. Laten we het zo zeggen: Tegen de tijd dat we haar huis verlieten, was de kast verplaatst en waren we haar nieuwe favorieten 😀 (Met als gevolg dat ze afgelopen zondag iedereen vertelde hoe ze wilde dat de Elders het deden, maar dat ik bleef aandringen en ik het toen ook nog daadwerkelijk voor elkaar had gekregen om de kast te verplaatsen ook!).

Voor de rest hebben we Halloween aankomende week! Tegen over ons gebouw wonen alle tempelwerkers, en de bisschop van hun wijk is een geboren Nederlander (en heeft ook in Nederland zijn zending gediend). Aangezien ik toch wel eens een echte Halloweeen wil mee maken, heb ik hem opgebeld, en nu mogen alle zusters die in ons gebouw wonen donderdag Trick or Treat-en bij de tempelwerkers!!! 😀 Ik heb er zin in!!

Ik ben zo dankbaar voor het evangelie en het is zo geweldig om te zien hoeveel liefde mensen voor elkaar hebben. Ik ben zo dankbaar voor de mogelijkheid die ik heb om de Heer en de mensen in Kensington fulltime te dienen, ook al krijg ik er zelf zo veel meer voor terug dan dat ik kan geven. Het is gewoon weg geweldig!!!

Ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Yentl Croese

Leave a Reply

