Pday op Maandag!

Lieve allemaal,

vanaf deze week hebben we onze voorbereidingsdag op Maandag!! Wat inhoud: Een extra (kort) berichtje van mij deze week! (Zijn jullie niet super enthousiast? :p). Hoe dan ook afgelopen paar dagen waren weer geweldig. Mijn companion en ik hebben een nieuw gebied over genomen van de Elders (dat krijg je als er meer zuster in de zending komen en de zusters in de buurt van het Visitors’ Center moeten blijven), en het is altijd zo gaaf om in een nieuw gebied te komen. Buiten het feit dat iedereen super enthousiast is om zusters te hebben (het is gewoon een afwisseling van Elders, let’s be honest), is het altijd zo leuk om alle nieuwe leden te ontmoeten. Vooral aangezien ze op zaterdag een Fall Festival hadden!!! Het was super gezellig en een geweldige gelegenheid om veel leden van de wijk te leren kennen. Ik heb zelfs Sister Karmaa zo ver gekregen om mee te doen met de macarena (ja ja, we hebben gedanst! Voornamelijk met de kleine kindjes en hun ouders though, maar het was zo gezellig!) en voor de rest hebben we enorm veel gekletst met de leden. De leden in dit gebied zijn zo geweldig! Voor de rest hebben we ook de gelegenheid gehad om 2 families te helpen verhuizen! Dat was ook echt goed om te doen, want ik houd van dienstbetoon projecten, ik heb geen probleem met sjouwen en… een perfecte gelegenheid om een broek te dragen 😀
Voor de rest begint het weer hier echt kouder te worden, helaas. Ik geloof dat het nu zo rond de 10 graden is, en aangezien het een paar dagen geleden nog lekker rond de 20 was, is dat wel even wennen, maar, dat houd ook in dat de kerst (en in ons geval Festival of Lights) er aan komt!! Dat is iets waar ik wel enorm veel zin in heb.
Verder hadden we gisteren weer een Why I believe. Het best aan de Why I believe, is dat je mensen uit je vorige gebieden ziet waar je mee gewerkt hebt. Zo kwam ik een lid uit Gaithersburg tegen die niet naar de kerk kwam toen we voor het eerst in het gebied waren, en sinds de eerste keer dat we bij hem langs zijn geweest slechts 1 zondag gemist heeft. Om eerlijk te zijn moet ik toegeven dat het niet zozeer komt omdat wij bij hem langs zijn geweest, maar voornamelijk omdat hij een trouwe huisonderwijzer had die regelmatig contact met hem had, en wij waren gewoon de uitnodiging om te komen. Laat wel weer zien hoe belangrijk huisbezoek en huisonderwijs is!

Alles gaat goed en ik kijk uit naar aankomende week, het is echt bizar hoe snel de tijd gaat!

Hugs,

Sister Yentl Croese

2 thoughts on “Pday op Maandag!

  1. Amy says:

    Lieve yentl ik heb nog aan je gedacht deze week toen ik mijn brief aan het schrijven was voor je ik wist niet wat ik erin wilde zetten maar nu is hij klaar ik stuur hem gauw naar je op en heb een plan gemaakt om een sjaal voor je te gaan breien maar telkens als ik aan je denk voel ik zo sterk de heilige geest in me branden die vertelt hoe erg ik je mis dus begin gauw aan mijn sjaal en als die af is stuur ik de brief en de sjaal naar je op ik hou van je groetjes van je beste vriendin Amy

  2. Amy says:

    Ps: met mij gaat het goed en met me ouders ook

Leave a Reply

