Kaarma!

Lieve allemaal,

Hoe gaat het daar in het verre Nederland? Hier in D.C. gaat het goed! Vandaag was transfer meeting, en ik ben verhuisd! Terug naar mijn oude appartement en een nieuw gebied. Dit keer mag ik samen met Sister Kaarma (een sister uit Estland, een mede europeaan :D) Kensington whitewashen! Het coole is dat Elder NG (als in, familie van de NG’s :p) ook in mijn wijk zit, dus ik zal hem waarschijnlijk ook wel wat vaker zien. Dus een hoop europeese invloeden in mijn omgeving momenteel!
Afgelopen week was echt geweldig, dus ik moet toegeven dat ik Gaithersburg wel ga missen. Nee, niet alleen vanwege het super lekkere ijs (Brusters is de beste ijssalon in deze wereld), maar voornamelijk vanwege de mensen. Alle mensen in onze wijk waren zo ontzettend vriendelijk en geweldig! Ik ga ze zeker missen. Vooral Emmington! Emmington is een van onze onderzoekers die naar algemene conferentie was gekomen. Sinds die tijd hebben we verschillende keren met hem gesproken en hij merkt nu al een verschil in zijn leven. Toen we gisteren met hem hadden afgesproken, vroeg hij waarom we juist hem hadden aangesproken en deelde hij met ons dat toen hij de eerste keer met ons afsprak, hij was gekomen met de instelling om maar eens te zien wat we te bieden hadden, zonder echt open te zijn. Ondertussen is hij 180 graden gedraaid en wilt hij zo graag meer leren, voelt hij zich beter in zijn leven, en het is gewoon geweldig! Het is echt bijzonder om te zien hoe veel je om iemand kan geven, ook al ken je ze nog niet zo heel lang.

Verder is het weer hier ook echt verschrikkelijk. Afgelopen week heeft het 4 dagen non-stop geregend, maar gelukkig hebben we een auto, dus dat maakt het dan wel weer een stuk makkelijker 🙂

Hoe dan ook, voor de rest gaat alles hier goed, iedere dag zit weer vol verassingen, maar daar doen we het voor, en het beste van allemaal is natuurlijk om die mensen te vinden die klaar zijn om het evangelie te ontvangen en om dan de gelegenheid te hebben om ze dichter tot Christus te zien komen en meer geluk en liefde in hun leven te ontvangen 🙂

Ik ben zo dankbaar dat ik hier als een zendeling van Hemelse Vader mag dienen en de gelegenheid heb om mensen dichter tot Christus te brengen want ik weet dat het Evangelie mensen zoveel meer vreugde en geluk in hun leven kan geven, het is gewoon geweldig! 😀
Ik houd van jullie!

Hugs,

Sister Yentl Croese

Leave a Reply

