Algemene Conferentie!!

Lieve allemaal,

afgelopen week was weer geweldig!!! Het voordeel van een trio, is dat je ook twee keer zo vaak op exchange gaat! Dus, dit keer gingen Sister Saviona en ik terug naar DC2nd en Sister Jorgensen! Het was super gezellig en ik had de mogelijkheid om Janan, Mercy en Jordan weer te zien! Drie van mijn favoriete mensen in DC2nd. Dat zijn de zegeningen van exchanges!! 😀 Voor de rest was ons weekend voornamelijk volgeboekt met Algemene Conferentie. Ik houd van Algemene Conferentie en het geweldige is: als je het gemist hebt, kun je het gewoon nog naluisteren/lezen op lds.org! Het is gewoon zo geweldig om te zien hoe de profeet, de apostelen en alle andere sprekers die dingen zeggen, dat het niet uit maakt waar je mee zit, je altijd geestelijk opgebouwd wordt en je vragen beantwoord worden. Het is ook heel leuk om Algemene Conferentie te kijken met mensen die verder (nog) niets afweten van het Evangelie van Jezus Christus. Zo hadden we Emmington, een man die we hadden aangesproken op straat en uitgenodigd hadden voor Algemene Conferentie met ons. Het was zo tof om te horen dat hij er zo enorm van genoten had, en dat hij het eigenlijk wel eens was met alles wat er verteld werd! Dat krijg je als het het woord van God is 😀
Verder is het ook echt bizar hoe snel de tijd gaat. Ik kan niet geloven dat het volgende week alweer transfers is! Dat houdt in dat ik alweer 6 weken met Sister Balls en Sister Saviano achter de rug heb! Helaas heb ik verder niet zo heel veel tijd meer om te mailen deze week, dus hopelijk meer volgende week!
Ik wil jullie gewoon even laten weten dat ik van jullie houdt, dat jullie geweldig zijn en dat het Evangelie ook geweldig is! Het is echt fantastisch om op zending te zijn, dus mocht je meer zendingservaringen willen horen, nodig je lokale zendelingen uit voor het avondeten 😉 (Zelfs als je geen lid van de kerk bent, weet ik zeker dat ze het geweldig zouden vinden om hun ervaringen met je te delen, dus gewoon doen!).
Ik ben zo dankbaar voor het Evangelie van Jezus Christus en het brengt me zoveel geluk en vreugde in mijn leven!

Ik houd van jullie!
Hugs,

Sister Yentl Croese

Leave a Reply

