Dienstbetoon bij de Voedselbank

Lieve allemaal,

zoals gewoonlijk weer een veel te drukke week in Washington! Het was echter zoals gewoonlijk ook weer super awesome!

Een van de hoogtepunten van deze week was het feit dat een gezin het Visitors Center binnenkwam. De kinderen, Noah en Miracle (11 en 12), moesten een project voor school doen, waarbij ze meer te weten moesten komen over wat een tempel was en waarvoor het gebruikten, en hoe ze zich voelden tijdens de ‘tour’ enzo. Het was echt een hele leuke tour en een super lief gezin!! Aan het einde gaf vooral Miracle aan dat ze heel graag een Boek van Mormon wilde, dus uiteraard heb ik er voor gezorgd dat de zendelingen er eentje komen brengen. Het is echt heel tof om te zien hoe enthousiast mensen kunnen worden over het evangelie, zonder dat ze er vantevoren wat van weten ๐Ÿ™‚
Verder hebben we ook dienstbetoon gedaan deze week. Ik houd van dienstbetoon! Het was bij de Voedselbank van the District of Columbia, en het was zo gaaf! Ze krijgen enorm veel voedsel binnen en wat wij deden was dit onder verdelen in verschillende categorieen. Het leuke was dat de Elders de week ervoor al hadden meegedaan, en toen wij deze week kwamen de vrouw die het organiseerd helemaal blij was om een keer ‘de meisjes’ in plaats van alleen de jongens te zien :p

Verder heb ik ook mijn companions versteld doen staan met mijn pannekoekenbakskills (? :p). Het duurde een tijdje omdat ik het recept eerst moest omzetten (rare Amerikanen met hun vage systemen enzo :p), maar ze waren er helemaal zot op :p

Verder hadden we gisteren Zone conference. Ik was gevraagd om het slotgebed te zeggen en aangezien er een Elder was die maar niet wilde geloven dat ik echt een Nederlander was, had ik het gebed in het Nederlands gezegd. Uiteraard geloofde hij me achteraf dus wel (want ja, alleen echte Nederlanders kunnen die schavende geluiden achterin hun keel maken! :p) en het leuke is dat President Cooke echt enorm trots is op zijn Nederlandse roots. Iedere keer als ik Nederlands spreek wordt hij daar zo enthousiast van! Het is echt heel tof ๐Ÿ™‚
Hoe dan ook, voor de rest gaat alles goed! Het werk is geweldig ๐Ÿ™‚ Ik weet dat het Evangelie van Jezus Christus waar is en ik ben zo dankbaar voor de mogelijkheid die ik heb om dit met de rest van de wereld (of in ieder geval dit stukje van de wereld) te delen.
Ik houd van jullie!
Veel liefs,

Sister Yentl Croese

Leave a Reply

