eerste onderzoeker via het visitors center

Deze week was geweldig!! Zo als elke week uiteraard! Hoe dan ook, ik heb mijn eerste onderzoeker via het Visitors Center. Wat we doen is mensen bellen die mogelijk geinteresseerd zijn of wiens familie/vrienden graag het evangelie met hen willen delen. Gisteren had ik (eindelijk, jullie weten hoe vervelend ik telefoneren vind :p), iemand gebeld. Haar neef was in het Visitors Center gekomen en had aangegeven dat hij graag wilde dat ik zijn nicht zou bellen. Toen ik haar belde gaf ze aan dat ik precies op het juiste moment belde, omdat ze de dag ervoor over bepaalde dingen had nagedacht enzo. Haar neef had haar al eens een Boek van Mormon gegeven, die ze getrouw in de boekenkast had staan, maar ze had er nog niet in gelezen. Gedurende ons gesprek heeft ze het boek uit de kast gehaald en als het goed is is ze er nu in bezig! Het klinkt misschien vreemd, maar het is echt super leuk om met random vreemdelingen te praten! Ook al is het soms bizar om te zien hoeveel mensen over hun persoonlijke leven tegen een volkomen vreemdeling vertellen.

Wat ook leuk was, was mijn stapel (letterlijk) met post die afgelopen week binnenkwam, omdat onze geliefde Nicole haar brieven op de post had gedaan. Het was zo grappig, want ze hadden mijn post zelfs gesorteerd en er een elastiekje omheen gedaan. Oeps! :p Ik wil vrees ik niet weten hoe ze reageerden op het kantoor toen als die brieven binnen kwamen!

Het werk is verder echt geweldig! Het is goed om te zien hoe we steeds beter beginnen te focussen op het werken met leden. Ik geloof dat ik President Cooke de afgelopen week minimaal drie keer gezien heb, en hij kan niet wachten om meer ideeen van me te horen! Tof 😀 Ik mag nu dus vrijelijk al mijn ideeen spuien met betrekking tot het Visitors Center en onze zending in zijn algemeenheid. Ik ben heel blij dat ze zo open staan voor nieuwe ideeen, want ik vind het geweldig om ideeen kwijt te kunnen.

Onze pday vandaag was geweldig. We hadden namelijk nog een tour door de capitol, maar dit keer met onze recent convert, Jocelyn. Ze is echt geweldig en om eerlijk te zijn, haar tour was een miljoen keer beter dat die van vorige week. Het leuke was ook dat de dochters van President Cooke meewaren. Carolyn, president Cooke’s oudste dochter, draagt twee verschillende sokken!!! Dus uiteraard hebben we er een foto van gemaakt, is een beetje een bonding moment he 😉 Hoewel het me uiteraard ook wel deed denken aan Femke 😀
voor de rest gaat alles geweldig! Het werk is goed, en het is gewoonweg geweldig om te zien hoe het evangelie mensen meer vreugde en rust in hun leven kan geven. Ik weet dat dit het evangelie van Jesus Christus is en dat ieder persoon meer geluk in zijn of haar leven kan ervaren door het naleven van de normen, waarden en verbonden.
Ik houd van jullie!!
Hugs,

Sister Yentl Croese

Wensboom in standbeelden tuin

Wensboom in standbeelden tuin

Leave a Reply

