Afscheidsdienst

Lieve allemaal,

Zonnige groet vanuit het warme Berlijn.
Zoals jullie weten zal ik maandag al weer in het vliegtuig naar de MTC (Missionary Training Centre, een trainingscentrum voor zendelingen) zitten en zal zondag dus mijn laatste dag in Nederland zijn. Ik wil jullie allemaal dan ook van harte uitnodigen om zondag 19 mei 2013 (a.s. zondag) naar mijn afscheidsdienst te komen in de Kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen, te Schoonveld 60, Rotterdam.
De afscheidsdienst zal beginnen om 11:20 (gelieve ongeveer vijf minuten voor aanvang aanwezig te zijn) en duurt tot 12:30, waarna er gelegenheid zal zijn om onder het genot van een hapje en drankje gedag te zeggen.
Voor de mensen die alle diensten willen meemaken zal de eerste dienst (priesterschap/ZHV) beginnen om 9:30 en de tweede dienst (zondagschool) om 10:20.
Ik wil jullie vragen om een foto van jezelf (en je gezin) mee te nemen, zodat ik deze kan mee nemen op zending.
Tot zondag!
Veel liefs,

(Zuster) Yentl Croese

Leave a Reply

